Deze assistentie pagina beantwoordt al je vragen of stuurt je aanvragen direct door aan de juiste contactpersoon binnen Packlinq. Klik gewoon op het onderwerp waarbij je hulp nodig hebt, dan verschijnen vanzelf de betreffende onderwerpen.
Om je bestelling te annuleren, kun je eenvoudig inloggen in je account en dan linksonderin te kiezen voor “retouren”. Hier kun je aangeven welke producten je zou willen retourneren of de gehele order bijvoorbeeld. Mocht je nou geen account aangemaakt hebben dan verzoeken wij je ons herroepingsformulier in te vullen en deze aan ons te mailen. Na een geslaagde annulering van je opdracht ontvang je een bevestigingsmail en wordt het uitstaande bedrag via onze boekhouding aan je uitbetaald. Houd er rekening mee dat het proces volgens de algemene bedrijfsvoorwaarden tot 30 dagen kan duren.
Is de bestelling op het moment van je bericht reeds onderweg en je wenst desondanks een annulering, dan kan je de bestelling alsnog aan de deur weigeren.
Heb je je bestelling ondanks annulering ontvangen, dan kun je ons eenvoudig een bericht sturen, klik dan hier. Nadat wij je e-mail hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je van ons een retourformulier en een retourlabel.
Verpak de goederen alsjeblieft zodanig dat ze tijdens de retourzending niet beschadigd raken. Bij voorkeur, indien nog voorhanden, in de onbeschadigde en originele verzendverpakking. Plaats het retourformulier in het pakket en kleef het retourlabel zodanig op de verpakking, dat het oorspronkelijke verzendlabel niet meer zichtbaar is. Veilig verpakt breng je het pakket vervolgens naar de post.