BEL ONS NU
0252-830 000
0Item(s)
0 Producten Bekijk winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

1. Wat zijn uw openingstijden?

2. Zijn jullie een geregistreerd bedrijf?

3. Wat doet Packlinq BV precies en levert Packlinq ook aan consumenten?

4. Hoe kan ik bij jullie betalen?

5. Zijn deze betalingsvormen veilig?

6. Kunnen wij ook op rekening kopen bij Packlinq?

7. Wat is het minimumbedrag wat ik bij u moet bestellen?

8. Wat zijn de verzendkosten?

9. Vanaf welk moment zijn de verzendkosten gratis?

10. Kan ik ook een order op komen halen?

11. Met welke pakketdienst versturen jullie?

12. Hoe snel kan ik mijn spullen verwachten?

13. Ik ben de komende dagen niet thuis. Kan ik ook een andere datum kiezen voor bezorging?

14. Kan ik ook meerdere artikelen tegelijk bestellen?

15. Kan ik mijn order terug sturen als ik het verkeerde besteld heb?

16. Hoe gaan jullie om met retourzending van foutief geproduceerde of kapotte producten?

17. Ik heb spijt van mijn bestelling, kan ik mijn order herroepen?

18. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

19. Wie / Wat is Afterpay?

 

Over het bedrijf Packlinq.nl

V: Wat zijn uw openingstijden?

A: Wij zijn elke werkdag van 9 t/m 5 uur bereikbaar.

V: Zijn jullie een geregistreerd bedrijf?

A: Ja wij zijn een onderdeel van Packlinq Flexible Packaging. U kunt ons bezoekadres en contactinformatie onder aan de pagina vinden.

V: Wat doet Packlinq BV precies en levert Packlinq ook aan consumenten?

A: Wij hebben zeer goede connecties met productiefaciliteiten in het Verre Oosten en verkopen wereldwijd flexibele verpakkingen voor diverse branches. Wij zijn een bedrijf welke levert aan groothandels en detaillisten. Consumenten kunnen ook in onze webshop kopen, maar onze prijzen zijn altijd ex. BTW omdat wij in eerste aanleg een B2B webshop zijn.

Over de betalingsmogelijkheden

V: Hoe kan ik bij jullie betalen?

A: Wij bieden Ideal aan om direct van uw bank te betalen. Ook kunt u direct met uw credit card betalen, Sofortbanking of MisterCash gebruiken. Verder kunt u ook gebruik maken van Paypal of Vooruitbetaling en kunnen zakelijke klanten in overleg op krediet kopen.

V: Zijn deze betalingsvormen veilig?

A: Zowel Ideal als Paypal zijn vaak gebruikt. Ideal wordt veel in Nederland gebruikt en Paypal is in Amerika en Engeland een bekende partij.

V: Kunnen wij ook op rekening kopen bij Packlinq?

A: Ja, voor bedrijven kan dit. Kijk hiervoor onder het menu kopje "zakelijke klanten". Voor consumenten bieden wij Afterpay aan, voor verder uitleg zie hieronder.

Over de orderprocedure

V: Wat is het minimumbedrag wat ik bij u moet bestellen?

A: Sinds dit jaar hebben we geen minimumorder bedrag meer, omdat we iedereen de kans willen geven om van onze producten gebruik te maken

V: Wat zijn de verzendkosten?

A: Deze worden aangegeven tijdens de bestel procedure en kunnen worden teruggevonden op de verzendopties en kosten pagina.

V: Vanaf welk moment zijn de verzendkosten gratis?

A: Als u voor € 75.00 excl. BTW besteld, dan zijn de verzendkosten voor onze rekening (binnenland).

V: Kan ik ook een order op komen halen?

A: Ja dit kan zeker. U kunt dit aangeven bij uw bestelling. U kunt ons bezoekadres en contactinformatie onder aan de pagina vinden.

V: Met welke pakketdienst versturen jullie?

A: Wij versturen alle orders met DPD of GLS.

V: Hoe snel kan ik mijn spullen verwachten?

A: Wij bieden twee soorten producten aan. Producten met een levertijd tussen de 7 en 14 dagen en producten uit voorraad.Als u producten besteld die wij op voorraad hebben en voor 15 uur besteld tijdens werkdagen, dan versturen wij uw order dezelfde dag nog en zult u uw order binnen 1 of 2 dagen ontvangen.

V: Ik ben de komende dagen niet thuis. Kan ik ook een andere datum kiezen voor bezorging?

A: Ja natuurlijk kan dat. U geeft bij de bestelling aan wanneer u het wilt hebben en wij zullen het 1 werkdag daarvoor aanbieden bij PostNL.

V: Kan ik ook meerdere artikelen tegelijk bestellen?

A: Dat kan inderdaad. U kunt zo veel artikelen bestellen als u wilt.

V: Kan ik mijn order terug sturen als ik het verkeerde besteld heb?

A: Ja, dat kan tot zelfs wel 100 dagen! Als wij de bestelling juist verstuurd hebben, zult u zelf de retourkosten moeten betalen. Wij zullen de bestelling dan crediteren, zodra wij de goederen retour ontvangen hebben.

V: Hoe gaan jullie om met retourzendingen van foutief geproduceerde of kapotte producten?

A: Wij leveren kwalitatief goede producten, mocht er onverhoopt toch een kapot product geleverd worden, dan nemen we die uiteraard retour. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen en wij geven u dan een RMA nummer. U kunt de goederen terug sturen naar ons onder het RMA nummer. Wanneer wij de foutieve goederen ontvangen hebben zullen wij ze checken en u vergoeden voor het aankoopbedrag (incl. de kosten van het terugsturen) of sturen u gratis nieuwe producten.

V: Ik heb spijt van mijn bestelling, kan ik mijn order herroepen?

A: Ja, dat kan tot zelfs wel 100 dagen! U heeft een afkoelingsperiode van 100 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het  formulier en aan ons retourneren.

V: Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

A: Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Packlinq
T. 0252-830 000 
E. info@packlinq.com 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Afterpay

V: Wie en wat is Afterpay

A: AfterPay voert voor packlinq.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij packlinq.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 100.00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 200.00. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.